Växthus here I come

JIPPIE!!!! Ikväll har det skett! Jag har blivit med växthus!!! Ååååhh jag är alldeles superlycklig!
Ricke har tjatat några veckor om ett växthus på tradera, och ikväll sa han plötsligt "älskling, nu är det 15 minuter kvar att lägga bud på det där växthuset"! Jag kunde inte motstå......... Nu ryker lite av vår återstående trissvinst.... Men det är ju just till såna här saker det ska gå!
Åh så kul!
Minns ni i fjol när våra egenodlade gurkor tog över vårt hus, hihi, nu kan de få ett eget litet hus! (Se bild nedan på gurkor från i fjol)
Vi har köpt ett litet väggbäxthus, 5 kvadratmeter! Vill ju börja lite försiktigt innan jag investerar i ett 20 kvadratermeter eller nåt sånt, sen när vi vunnit 23 miljoner!
Nu tänkte jag försöka få igång Er bloggläsare lite till, hihi:
Har ni växthus? Vad brukar ni odla i dem??

På tal om tidigare nämnt ämne "nyfikna men blyga bloggläsare", så har jag idag kommit på minst 5 av Er! Hah! Känns lite läskigt när folk redan vet att man t ex ska till frissan, fast man inte själv vet att de vet! Daaah, men det borde jag ju förstå, att så blir det ju lite med en blogg! MEN skulle ju vara kul som sagt med lite kommentarer, ni vet "ge o ta", eller är det verkligen rättvist att alla ska bara gotta sig i nyfikenhet?!?! ;) va VA VAaaa?!?! hihi
Kanske väcker detta lite kommentarer?!?!

Ho ho eeeeekoooo i min kommentarbox!

Man kan sammanfatta detta inlägg med att jag är rik på växthus men fattig på bloggläsarkommentarer ;)


Kommentarer
Postat av: SofLom

Har nu satt ut årets pelargon på balkongen - den bland mina surprise födelsedagspresenter på hallgolvet efter "födelsedags-inbrott". Den ska jag få fin fart på i vårsolen!

2013-04-24 @ 21:55:08
Postat av: Magda

hej hopp!! Läser varje dag :) Har dock inget växthus, men min granne har... :)

2013-04-24 @ 22:12:29
Postat av: Kusin Catrin

Jag har inget växthus, men lillgrabben önskade, och fick, ett i födelsedagspresent. Ett liiitet. Där odlar han just nu framgångsrikt - solrosor och blomkrasse.

2013-04-25 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0