Söndag = vilodag.... Eller inte

Idag på schemat:
1: laga bilen
2: städdag byalag
3: veckohandla
4: tömma Björksav
5: leverera Björksav
6: tvätta och stryka tvätt

Och däremellan ska Axel äta, sova, underhållas! Vi ska äta! Tur mina föräldrar kommer och tar hand om vår prins lite och lagar kallops!

Saker vi vill göra idag men nog inte hinner:
1: Kolla på Ebbas fotbollsmatch
2: fika på Drevstigen
3: vila
4: vara i trädgården

Om jag vann 23 miljoner så skulle jag köpa tid!!! ;)
Men eftersom jag inte har vunnit mina 23 miljoner än så får vi se till att planera, planera, planera!

När Axel hade kolik och vi höll på att gå in i väggen så lärde vi oss att bli bättre på att planera! Numera skriver vi en lista varje månad på allt vi ska göra den månaden, mest en massa måsten! Sen stryker vi vartefter det vi betat av! På så sätt blir alla måsten av, men det blir mindre tid över för spontanaktiviteter!!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Aina och jag följer din blogg, hon föredrar bilderna. Hon gillade när Axel sitter i diskmaskinen! Pussa på gullungen från oss.Ha en härlig Söndag! Kram.

2013-04-21 @ 11:56:43
Postat av: Emelaj

Kramar som räcker ända till London!!! ;)

2013-04-21 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0