Shine

Igår var jag o klippte mig! Befrielse! Jag ser igen! Luggen var liksom så lång så jag hade nästan kunnat sopa golven med den :)
Jag såg i Oskarshamns annonsblad för en tid sedan en liten annons om salong shine i kråkerumsbacken! Jag har länge tänkt testa nåt nytt (går annars på tipp topp), så nu gjorde jag det! OCH jag är jättenöjd! Jag har hittat en ny superfrisörska! Johanna heter hon! Nu är hon min min min i fortsättningen! :))
Å så fick jag beröm för min fina hårfärg! Alltså hon var så himla bra, det märks när nån tycker om sitt yrke, hon var så kunnig och trevlig! Å billigt var det oxå!

Salong Shine får 5 saxar av 5 möjliga av mig!!!! :))

Nu ska jag yoga lite i solen medan Axel sover så fint i sin vagn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0