Påsklov

Denna veckan har alla barnen påsklov, likaså Axel! Idag är det ingen babyrytmik på schemat! Vi får busa hemma istället! Men det är rätt så skönt med tanke på det fullspäckade schema vi haft senaste tiden!!!

Igår var Axels kusin Ebba på besök här hemma! Hon fick vara med om att Axel satte i halsen och att jag skar mig djupt i tummen! Hah! En olycka kommer sällan ensam!! Tur att Ebba är en sån tuffing så hon behöll lugnet och styrde upp matlagningen när jag stoppade det forsande blodet!!!
På lördag ska jag gå HLR-utbildning för barn så jag kan den biten med om det nu ska bli nödvändigt nån gång!!

I em kommer mina londonvänner på besök för första gången hit till Tjuståsa!

Nu sover Axel o då passar jag på o gör lite yoga!
Yoga is life!


Kommentarer
Postat av: SofLom

Aaaj!

2013-04-03 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0