Ny restaurang "i stan"

Eller rättare sagt på landsbygden! Restaurang Torpet på Golfbanan i Skorpetorp har nyligen öppnat! Jag har redan hunnit testa både deras catering - planka och deras lunchmeny!
Båda var supergott!!! Kan varmt rekommendera Er ett besök dit på lunch! De har bra med två alternativ!
Igår var jag och Ebba där och jag beställde fisk och Ebba tog ragger med fläsk! Sååå gott!!!

För övrigt råder väl hockeyfeber i stan just nu, när det är stor match på arenan ikväll! Jag kom förbirullandes med min lilla Peugeot förut, och det var mycket liv och rörelse minsann!!

Idag har solen stekt fint på ansiktet! Hunden Maja trivs oxå med solen, så pass mycket att hon är extremt svårflörtad när det gäller promenader!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0