Midsommarfirande - förtroendefyllt uppdrag

Jag fick förfrågan i år från Tjuståsa Byalag att arrangera det årliga midsommarfirandet här i byn. Så nu pågår full planering! Tanken är att jag ska fungera lite som spindeln i nätet, fixa affisch, planera alla aktiviteter och förberedelser. Jag som är JÄTTESÄMST på att memorera namn på personer, ska nu försöka ta kontakt med veteranerna i byn och delegera lite smått och gott inför dagen. Igår träffade jag grannen på maxi, så nu är ängen mitt emot vårt hus bokad för firandet, precis samma plats som i fjol. Check! :) Som tur är har jag bett att få en medarbetare i planeringen inför dagen. :) Så kära vänner och bekanta och allmänheten, boka in fredagen den 21 juni, dvs midsommarafton kl 10-12.30 i era kalendrar! Mer info kommer senare! Tjoho
Såhär såg det ut i fjol när vi dansade runt midsommarstången i Tjuståsa!
 
Axel firade sin första midsommar i magen, hihi
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Synd vi inte kan komma, men ni får säkert jättetrevligt! Underbar magbild. Kram

2013-04-29 @ 22:04:21
Postat av: SofLom

Jag kommer! Check!

2013-04-29 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0