Hunting rådjur

You know, Rikard likes to go hunting eeeh rådjur in the Wood! His dog Maja runs after the (Did it calls bambi?) ok, she runs after bambi and skäller A lot! Samtidigt som Rikard is hiding With his gun, ready to skjuta the bambi when Maja has scared it With her skällande all the way to Rikard! Good girl! But I believe that, maybe, My extremly bad english förstör the hole inlevelse for you, so you should uppleva hunting for real sometimes!!!! *gaaaaaaah*

Såhär såg ungefär mitt försök till att tala engelska ut igår! Skulle förklara för en av mina londonvänner (som inte talar svenska) lite om jakt.... Men han såg iaf ut att förstå, eller försökte se ut att förstå för att vara snäll kanske!

Jisses, undra vad jag satt o dagdrömde om på engelskalektionerna! Konstigt det där tycker jag när båda mins syskon typ föddes engelsktslande, eftersom de är så duktiga, medans jag typ knappt kan berätta vem jag är på engelska!!! Pinsamt!!!!
MEN jag kan iaf tala spanska, och det kan inte dom! Hohihoho

Nu har jag träffat världens vackraste och gladaste lilla londonfamilj för sista gången den här vändan, nu blir nästa gång inte förrän i juli!

Då ska jag övertala dem att flytta hem till Sverige igen!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0