Gassande vårsol = huggorm

Har imorse fått hört av min kära granne att hon mötte en stor svart fet huggorm på sin morgonpromenad! Den låg så Gutt i den gassande solen och njöt!
Ååååhnej tänkte jag!! Nu ska man gå på helspänn igen! Är det inte vildsvin så är det ormar! Men har hört att man kan gå i terapi för sånt där, hmm kanske skulle vara nåt för mig, så jag inte överför några rädslor på Axel!

Spindlar var jag mycket rädd för innan men den fobin har jag märkligt nog hanterat på egen hand!

Åska likaså, var jätterädd innan men nu tycker jag att det är rätt så fint med detta mäktiga skådespel som vi inte rår på!! Dock har jag respekt för åskan, man vet aldrig när den tänker slå till!!

Fler fobier.... Hmm det är när någon lägger diskborsten eller disktrasan i diskhon! Usch! Och låter den ligga kvar där bland smutsig disk eller matrester!

Vad har ni för fobier???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0