(F)loppis

Ja man kan kalla dagens aktivitet för det!
Hade ju packat med mig massor med saker att sälja, MEN, till att börja med fick jag ett bord i ett litet rum, dit kanske bara hälften av loppisbesökarna hittade! Dessutom hade jag nog med fel grejer! :( hälften var ju barnkläder, men sålde inte ett enda plagg!
Det jag dock lyckades sälja var bl a; julgransfot, måttband, väggur, kandelaber, ugnsformar, jacka, två dukar, lite leksaker, två nappar och ett par barnskor! Sålde för totalt 410:-

Nåja, har STORA funderingar på att ha egen loppis under sommaren i nån bod här hemma på gården! Ska sova på saken tror jag..... Men det finns ju alla förutsättningar......

Sist men inte minst TACK Flax för all hjälp idag och trevligt sällskap OCH för att du stod ut med min dipp efter lunch ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0