Det BLÅSER ute

Jag fullkomligt avskyr blåst, faktiskt! Det får hellre regna, snöa, töa ja vad som helst men INTE blåsa! :(

Nåt annat jag avskyr är bilköer kombinerat med ledsen bebis! Tips till alla småbarnsföräldrar där ute: ge Er inte ut på E22 mellan Fårbo och Oskarshamn den närmsta framtiden, för du riskerar att få sitta lääääänge i bilkö! De ska tydligen asfaltera vägen, vilket iofs är bra för den är så gropig!

Anledningen till att jag var ute o for på E22 idag var att jag och Axel har haft en heldag i Jämserum! Där bor Rickes mormor och morfar (för Er som undrar vad jag gör i Jämserum jämt) ;)
Rickes mamma, dvs Axels farmor var oxå där idag, och skämde bort Axel med lite härliga sommarkläder! Hihi, de kommer passa fint till hans solhatt han fick häromdagen!!!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Gulliga kläder. Här har varit helt otroligt varmt idag( säkert tillfälligt) Jag och grannen Natalia åt frukost ute, nice.Jag hade fått en limpa bananbröd av en annan granne när jag barnvaktade i helgen.Så gott. Bakar du bröd ? Kram

2013-04-23 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0