Blåsigt värre

Alltså hur mycket kan det egentligen blåsa!?!?! Jag tror jag blåser bort! Snacka om aprilväder idag! Sol regn sol regn o så denna hemska blåst!!!! Gaaaah

Ikväll har vi tappat sav igen, och vi hade tre gäster på besök, varav två ivriga små barn som hjälpte till att byta dunkarna till saven! Hihi
Vi träffade oxå självaste markägaren på vår kvällspromenad! Han berättade om att han just träffat en ko som kalvat! Han fick uppleva när kon skickade rent sin lilla kalv! Det hade jag oxå velat uppleva! Så fint!

Här hemma försöker vi oxå hålla det rent! Axel kräks än (!) efter sin maginfluensa! Han verkar ha blivit väldigt känslig i sin lilla mage efter denna sjukan! När ska det gå över?????
Tänk att han orkar vara så go o gla iaf!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej !! Min stora tjej blev laktosintolerant efter en magflurra när hon var i Axels ålder. Det höll i sig ca 4 mån sen var hon ok igen :)

2013-04-18 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0